Blogia onnistumisista kirjoittaa Jaana Matikainen, mikkeliläinen hyvänmielen toimittaja.

Blogi syntyi ajatuksesta koota "Editor's Cut" tyylistä materiaalia juttujen taustoista.

Tavoitteena on tarjota ihmisille ideoita ja esimerkkejä elämän pienistä - ja miksei isoistakin positiivista asioista.

Toivon, että täältä löydät ideoita oman onnellisuutesi polulle. Tai jos tiedät henkilön, jonka tarina ansaitsisi tulla kerrotuksi valtakunnan mediassa, voit antaa juttuvinkkiä tätä kautta.

Asiakaspalvelu ennen kaikkea

Sovin taannoin juttukeikkaa lauantaille. Ennen kuin tapaaminen varmistui, yrittäjän piti varmistaa eräs asia: asiakaspalvelussa pitää olla tarpeeksi väkeä, eikä jutuntekomme saa haitata sitä.
Kun kävin paikan päällä juttua tekemässä, sain ilokseni havaita, että juuri näin se menee. Asiakas on heille tärkein! Asiakkaita palvellaan aidon ystävällisesti ilman lisämyynnin kiiltoa silmäkulmassa.

Leave a Reply